person som fins

Dag 1: Kristiansand – København

Vi sto opp halv fem og ble kjørt til båtterminalen av faren til Arnbjørg. Vi var tidlig ute :)

På båten! Vi tok fjordline siden det var billigst, og brukte bare 2 t 15 min over! Filk heldigvis til å sove litt underveis, siden vi var oppe så tidlig.

Venter på toget fra Hirtshals til Hjørring. Derifra tok vi buss til Aalborg, og så tog til København. På toget hadde vi ikke faste plasser, så vi måtte flytte litt på oss innimellom, og stå litt mellom vognene og sånn. Men det gikk helt fint. Da vi kom fram til København 17:20 hadde vi vært på reisefot i 12 timer! Men med noen få høneblunder underveis og en god bok gikk tiden fort :)

The perks of being a wallflower av Stepen Chbosky. Leste nesten ut hele i dag, så må nok kjøpe noe mer lesestoff underveis! Ellers har jeg lydbok også, men foretrekker egentlig å lese.

Etter vi hadde funnet hostellet vårt (dette er ikke hostellet, bare en kul bygning!) og samlet oss litt etter turen, gikk vi rundt hjørnet og fant en koselig fortausrestaurant. Så spiste vi Pizza og drakk kakao til dessert :)

God kakao. Nå er vi tilbake på hostellet og slapper av. Vi skal sove her 2 netter og ta tog til Berlin onsdag morgen. Satser på at vi får plass på noen nattog resten av turen, så vi kan spare både tid og penger :)

4 Comments

1. Så kjekt å følge med på deg :)

2. Hei! Saa kjekt aa lese om turen din, kjempeflotte bilder. Det var fint at du tipsa meg om snakkeboblen. I ettermiddag byrjar vaar heimreise, det har vore kjempefint men det er nok med ei veke i over 30 grader. Ha det fint framover, gledar meg til aa lese meir. Stor varm klem.

3. Hei! Prøver igjen. Koselig å sjå på sida di. Eg gledar meg til fortsettelsen.. Stor klem :)

4. Hihi! 001 i køen. Men dåkkår e jo flinke, då.